Marketing internetowy

Marketing internetowy

Marketing internetowy dla małych i dużych firm — Łódź, Skierniewice, Łowicz, Sochaczew

Marketing internetowy dla firm to jeden z ważniejszych jej działów. Bezpośrednio odpowiada za reklamę. Pośrednio za obroty przedsiębiorstwa. Ponosi odpowiedzialność za jego widoczność na lokalnym i krajowym rynku. Dociera do nowych odbiorców i generuje leady sprzedażowe.

marketing internetowy dla firm - Igor Jakubowski

Stworzenie strategii marketingu internetowego w firmie przynosi jedynie korzyści. Pierwotne jej założenia będą się zmieniały w czasie, jednak najważniejsze będą główne cele. Stworzone pod konkretną firmę, jak również realne i do osiągnięcia przy minimum wkładu finansowego.

Główne cele marketingu internetowego dla firm w Polsce

Marketing online to przede wszystkim napędzanie sprzedaży towarów i usług w firmach. Korzystają z niego giganci handlowi, ale tez niewielkie, lokalne firmy. Z pewnością każda z nich ma inne możliwości i budżet, jednak cel jest jeden. Sprzedać! Finalizację prowadzą handlowcy, jednak to praca działu marketingu online przyniosła efekt w osobie nabywcy. Celem nadrzędnym jest sprzedaż. Jakie są więc inne korzyści z marketing internetowego firmy?

Wprowadzenie firmy i jej marki na rynek internetowy — lokalny lub krajowy

Marketing dla firm - Igor JakubowskiW OFERCIE

Zwiększenie lokalnej, jak również krajowej rozpoznawalności firmy

marketing internetowy dla firm - Igor JakubowskiW OFERCIE

Pozyskanie Klientów poprzez akcje reklamowe i promocyjne

W OFERCIE

Konkursy i programy angażujące fanów marki

Obsługa kont w mediach społecznościowych - Igor JakubowskiW OFERCIE

Pozyskiwanie opinii od konsumentów i analityka internetowa

Marketing internetowy dla firm - analityka - Igor JakubowskiW OFERCIE

To tylko część działań, które można prowadzić w ramach marketingu online w firmie. Każde z nich można wdrażać oddzielnie, jak również razem z innymi. Nadrzędną jest tu dobrze ułożona strategia marketingowa dla firm, która wyznaczy jej długoterminowe założenia. Od tego zależą narzędzia i prowadzone działania.

Marketing w Internecie dla firm - Igor Jakubowski

Jak osiągnąć większe obroty dzięki marketingowi internetowemu w firmie?

Jak pozyskać Klientów i zatrzymać ich na dłużej? To szereg czynności, których efekt często pojawia się po pewnym czasie. W Internecie nic nie dzieje się bowiem natychmiast. Marketing internetowy dla firm to swoista inwestycja. Im więcej wkładasz, tym szybciej i więcej wyciągasz. Są jednak metody, by promować firmę niewielkim budżetem. Chętnie Ci w tym pomogę! Opracuję od podstaw strategię marketingu online dla Twojej firmy. Realizując ją, wprowadzę przedsiębiorstwo na bogaty rynek zbytu. Zarówno lokalny, jak i krajowy. Oto co będzie potrzebne:

Strona internetowa zgodna ze standardami Google i SEO — projektowanie, tworzenie i obsługa

SEO optymalizacje stron www

Profil firmy w mediach społecznościowych — prowadzenie kont social media – posty i reklama

Marketing internetowy dla firm - obsługa kont Social Media - Igor Jakubowski

Dobra strategia marketingu internetowego — tworzenie, wdrażanie i bieżąca aktualizacja celów

strategia marketingu internetowego dla firm - Igor Jakubowski

Budżet na marketing — nie musi być duży 

budżet na marketing internetowy

Wdrożenie i realizacja marketingu online w firmie

Strategia - marketing internetowy dla firm

Czy marketing online dla firm jest potrzebny?

Odpowiedź na to pytanie jest oczywista. Tak! Często nawet nieświadomie korzystamy z marketingu internetowego indywidualnie. Choćby przy ogłoszeniu o sprzedaży przedmiotu w Sieci. Mamy produkt lub usługę. Zamieszczamy ogłoszenie, zachwalając przedmiot. Sprzedajemy go. Wybranie Internetu jako medium sprzedaży i zachwalanie produktu to właśnie marketing online. Forma z pewnością najprostsza z możliwych, ale często skuteczna. Powodzenie nie zależy bowiem od stopnia skomplikowania procesu, ale od dopasowania środków i możliwości do założonego celu. Wiemy już zatem, co to jest i jak działa marketing online.

Reklama w Internecie — marketing online — cena usług

Cena marketingu w Internecie dla firm jest zależna od ilości pracy. Niby to żadne odkrycie, jednak wielu przedsiębiorców chciałoby poznać koszt usług. Na ostateczny kształt ceny ma wpływ stopień zaawansowania firmy w obecność w Internecie. Jeśli są to pierwsze w tym kierunku kroki, koszt inwestycji będzie większy. Jeśli firma posiada już rozbudowaną infrastrukturę w Sieci, na pewno da się ją wykorzystać. Optymalizacja stron www też kosztuje, jednak samo prowadzenie kont firmowych w social media oraz obsługa domeny i strony internetowej nie są już tak uciążliwe dla budżetu.

Chcesz, by Twoja firma zaczęła przynosić większe zyski w Internecie? Porozmawiajmy o szczegółach. Skontaktuj się ze mną!

Marketing internetowy dla firm małych i dużych