MARKETING INTERNETOWY

DLA MAŁYCH I DUŻYCH FIRM

Igor Jakubowski

TEL. +48 517 081 810

MARKETING INTERNETOWY DLA FIRM

Marketing internetowy jest połączeniem wielu czynności. Mają one na celu dostarczyć użytkownikom Sieci poszukiwanych informacji, usług, czy produktów. To wielopłaszczyznowe działanie na rzecz wypromowania firmy wśród zainteresowanych ofertą. Marketing internetowy jest wysoce wygodny dla firm. Wynika to z faktu, że reklama jest kierowana do grona użytkowników poszukujących konkretnych rozwiązań. To ważne. Zwłaszcza w przypadku mniejszych przedsiębiorstw. Ukierunkowany marketing internetowy pozwala oszczędzać zarówno czas, jak i budżet reklamowy. Środki wydawane są na konkretne cele, które przynoszą efekty. Sama reklama zaś dopasowana i kierowana jest do zainteresowanych odbiorców. Co istotne, działania e-marketingowe zwiększają też rozpoznawalność firmy. Zarówno lokalnie, jak i w całym kraju.

Rodzaje marketingu internetowego

Marketing internetowy jest wielopłaszczyznową formą reklamy w Sieci. Najlepsze efekty przynosi wykorzystanie kilku narzędzi. Stąd istotne jest wcześniejsze zbudowanie właściwej dla firmy strategii marketingu online. Dopasowana do budżetu firmy i oczekiwań przedsiębiorcy przyniesie najlepsze efekty. Planowanie działań to początek drogi skutecznej reklamy w wyszukiwarkach. Pozwala ono na swobodne wykorzystanie kilku rodzajów marketingu internetowego. Spójne działania prędzej, czy później przełożą się na konwersje w postaci zamówień. A o to przecież chodzi, prawda?

We współpracy ze mną możesz liczyć na różne formy marketingu internetowego. Każda z nich ma wpływ na ranking strony internetowej w wyszukiwarce Google. Połączenie różnych rodzajów działania spotęguje ten efekt. W dodatku stanie się to w krótszym czasie. Trzeba jednak zacząć od podstaw. Na dobry początek niezbędne będą poniższe usługi.

BUDOWA STRON I SKLEPÓW INTERNETOWYCH

Podstawa, bez której ciężko się obejść. Trzon istnienia działalności w Sieci. Dzięki internetowej stronie i sklepowi możesz nie tylko sprzedawać, ale i dać się poznać szerokiej społeczności – lokalnej i krajowej.

OPTYMALIZACJA SEO STRON

Jeśli masz już stronę internetową, warto zainwestować w jej widoczność w wyszukiwarce Google. To dzięki optymalizacji SEO Twoja strona znajdzie się na wysokich pozycjach. Stanie się przez to bardziej widoczna w Sieci. Zarówno lokalnie, jak i w kraju.

CONTENT MARKETING

Content is King! To wszystkie treści na Twojej stronie, które pozwolą użytkownikom na zapoznanie się z Twoją działalnością i produktami. Odpowiednio stworzona zawartość strony zachęca do korzystania z usług lub zakupu produktów.

WIZYTÓWKA W GOOGLE MAPS

Wizytówka Google promuje usługi i produkty. Dzięki niej potencjalny Klient pozna podstawowe informacje o Twojej działalności. Tu znajdzie numer telefonu i dokładną mapę dojazdu do Ciebie. Wizytówka Google polecana jest dla niskobudżetowych form reklamy w Internecie.

SKUTECZNY MARKETING W INTERNECIE

Jeśli masz już zoptymalizowaną pod SEO stronę internetową, warto przejść do typowego marketingu. Każdy  jego rodzaj charakteryzuje się inną specyfiką. Każdy jest na swój sposób przydatny. Jednak dopiero kompleksowy marketing internetowy jest najbardziej skuteczny. I nie, nie chodzi tu o wyciąganie kasy. Pracuję też na małych budżetach reklamowych. Istotne jest jednak, by zainwestować środki w narzędzia dopasowane do oczekiwanych efektów. Marketing w internecie to nie są przypadkowe działania. Strategia musi być przemyślana i spójna dla wszystkich kanałów internetowej reklamy. Mając zoptymalizowaną pod SEO stronę warto pokusić się o kolejne działania.

POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH

Mając stronę internetową, warto zadbać o jej promocję w wyszukiwarkach. Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych polega na dbałości o jak najwyższe pozycje w Google. Tak, by użytkownik szukający konkretnych usług i produktów odnalazł Twoją działalność.

REKLAMA GOOGLE ADS

To dodatkowo płatna reklama, która pojawia się w wyszukiwarce Google. Odpowiednio skonfigurowana przynosi wymierne korzyści. Można promować za jej pośrednictwem zarówno produkt, usługi, jak i markę firmy. I nie, wcale nie potrzeba tu grubych tysięcy budżetu.

REKLAMA W SOCIAL MEDIACH

Aktywny profil w Social mediach jest jak dobra strona internetowa. Pozwala poznać Twoją działalność, usługi i produkty. Odpowiednio prowadzony profil w Social mediach służy sprzedaży usług i produktów. I, co ważne, nie wymaga milionów na koncie!

PROWADZENIE BLOGA

Prowadzenie bloga wiąże się z posiadaniem strony internetowej. To krótsze lub dłuższe artykuły powiązane z Twoją działalnością. Treścią są ciekawostki oraz informacje o produktach i usługach. Służy zwiększeniu widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google.

WSPÓŁPRACUJĘ Z MAŁYMI JEDNOOSOBOWYMI DUŻYMI ZAGRANICZNYMI RODZINNYMI FIRMAMI
Accordion Tab Title 1
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Accordion Tab Title 2
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Accordion Tab Title 3
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.